Drodzy Klienci, w zawiązku z dynamiczną sytuacją, przedstawiamy aktualne komunikaty oraz stanowiska Biur Podróży:

B.P. ITAKA loty zawieszone do 15.04 – dla rezerwacji obejmujących wyloty do 15.04 możliwość  zmiany rezerwacji, na następujących warunkach: bez zmiany ceny w obrębie tej samej imprezy np. na późniejszy termin, również z oferty Lato 2020, Zima 2020/2021 – za wyj. świąt/ferii/sylwestra.  Jeśli klient będzie chciał zmienić rezerwację na inną imprezę np. inny hotel/destynację to również może to zrobić bez zmiany ceny jeśli różnica wyniesie do 10% wartości anulowanej imprezy.

B.P. RAINBOW loty zawieszone do 28.03 - Możliwość bezkosztowej zmiany rezerwacji, których start przewidziany jest do końca kwietnia. Rezerwację można zmienić na imprezy z obu sezonów: Lato 2020 oraz Zima 2020/21. Nowa impreza nie może być tańsza od pierwotnej o więcej niż 5%.

B.P. CORAL TRAVEL loty zawieszone Turcja i Egipt do 16.04.2020; Grecja do 30.04.2020 -  Każdy klient z anulowanych lotów ma możliwość bezkosztowej zmiany terminu po aktualnej cenie z systemu oraz:  - utrzymania ceny z pierwotnej rezerwacji (jeśli różnica w cenie pomiędzy nową a starą rezerwacją będzie niższa niż 10%) lub  otrzymania zniżki 5% na nową rezerwację (jeśli różnica w cenie pomiędzy nową a starą rezerwacją będzie wyższa niż 10%)  Zniżki te, ważne są do 15.04.2020. Dla klientów z anulowanych lotów, istnieje również możliwość wystawienia voucheru imiennego na wpłaconą kwotę oraz wykorzystania go na nową rezerwację w Coral Travel w sezonie 2020.

B.P EXIM TOURS loty zawieszone do 25.03. - Bezkosztowa anulacja rezerwacji obejmujących wyloty   do 25.03. lub  możliwość zmiany terminu. Ponadto wszelkie zapytania o zmiany w pozostałych rezerwacjach rozpatrywane są indywidualnie.

Jednocześnie informujemy o wprowadzeniu pakietu osłonowego dla turystyki w dniu 18 marca br., podczas konferencji prasowej w Kancelarii Premiera. Rząd przedstawił pięć zasad działań antykryzysowych w związku z koronawirusem i jego wpływu na gospodarkę. Dla branży turystycznej, zostały wprowadzone następujące rozwiązania, istotne z punktu widzenia Klienta:

1.            Ustawowe wydłużenie czasu przeznaczonego na zwrócenie klientom pieniędzy wpłaconych na wycieczki z obecnych 14 dni do 180 dni. Po tym terminie, klient odbierze swoje pieniądze, albo zgodzi się odebrać od touroperatora voucher na inną imprezę lub usługę turystyczną.

2.            Wzmocnienie bezpieczeństwa dla klientów biur podróży w postaci Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego. Ministerstwo Rozwoju postuluje dofinansowanie TFG, co powinno podnieść kredyt zaufania turystów wobec biur podróży.

Pozostajemy do Państwa dyspozycji:

Biuro Podróży HERODOT s.c.| Pl. Jana Pawła II 12 | 34-100 Wadowice

biuro@herodot.com.pl

668 237 319 604 960 556 33/82 32 053

Pozdrawiamy i prosimy o wyrozumiałość

cid:image004.png@01D09D11.553ED390

 

Agent Prestiżowy

B.P. ITAKA / B.P RAINBOW

Jak wyrobić kartę EKUZ

Aby otrzymać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego należy złożyć wniosek w Oddziale Wojewódzkim lub Delegaturze Narodowego Funduszu Zdrowia właściwym ze względu na miejsce zamieszkania. Wypełniony wniosek wraz z załącznikami można złożyć w Oddziale w jeden z następujących sposobów:

osobiście:

Małopolski Oddział NFZ, Kraków, ul. Batorego 24

Delegatury Oddziału

  • Nowy Sącz ul. Jagiellońska 52, fax. 18 442-29-55
  • Nowy Targ ul. Jana Kazimierza 22, fax. 18 264-95-81
  • Tarnów Al. Solidarności 5-9, fax. 14 622-18-05
  • Punkt Ewidencyjny MOW NFZ w Chrzanowie – Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego, ul. Sokoła 19, Chrzanów. Karty wydawane są w poniedziałki i czwartki od 8.00 – 16.00 oraz w piątki od 12.00 - 16.00

Wnioski o wydanie karty EKUZ składane osobiście lub za pośrednictwem osób upoważnionych w siedzibie naszego Oddziału lub w Delegaturach rozpatrywane są „od ręki" (w przypadku możliwości potwierdzenia uprawnień do opieki zdrowotnej na podstawie danych znajdujących się w zasobach systemów informatycznych NFZ lub na podstawie przedłożonych do wniosków dokumentów).

pocztą:

Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ, ul. Józefa 21, 31-056 Kraków lub na adres najbliższej delegatury z dopiskiem "Wniosek o wydanie EKUZ".

faksem:

fax. 12- 29-88-336

pocztą elektroniczną:

 

 

 Komunikat bezpieczeństwa – warunki przewozu urządzeń Samsung Galaxy Note 7 w liniach lotniczych, aktualizacja z dnia 21.11.2016


Szanowni Państwo,

Informujemy, że w trosce o bezpieczeństwo podróżnych, obowiązuje całkowity zakaz wnoszenia urządzeń Samsung Galaxy Note 7 na pokład samolotów linii Travel Service. Specjalne warunki przewozu tych telefonów obowiązują także w linii Small Planet.

 

Wprowadzone ograniczenia mają związek z przypadkami samozapłonu baterii w tych urządzeniach.

Całkowity zakaz przewozu w linii Travel Service dotyczy zarówno bagażu podręcznego jak i bagażu rejestrowanego (głównego), który nadawany jest do luków bagażowych.

W linii Small Planet urządzenie można przewozić jedynie w bagażu podręcznym. Telefon musi być wyłączony i odłączony od jakichkolwiek urządzeń ładujących. Przewóz w bagażu rejestrowanym jest zabroniony.

 

 

 

Tylko do 31.03. 2016 PARKING na LOTNISKU W KRAKOWIE GRATIS!

Postój dotyczy terminów wakacyjnych.

 

 

Informujemy, że od dnia 11 czerwca 2015 roku został otwarty nowy oddział Biura Podróży Herodot w Zatorze, ul. Rynek 14, I piętro nad supermarketem "Hana".

 Zapraszamy od poniedziałku do piątku od 9:00 - 18:00 oraz w soboty od 9:00 - 13:00

 Tel./fax +48 33 82 32 053

 Mobile: +48 604 960 556, 668 337 319

 

 Suma gwarancjii ubezpieczeniowej oraz ważność certyfikatu:

 

RAINBOW NIP 7251868136 – BEE FREE NIP 5262753447 - 100 573 901 zł, 17.09.2014-16.09.2015, /Tu Europa/

 GRECOS NIP  7781432010 - 40 mln zł, 17.09.2014-16.09.2015, /Tu Europa/

 ITAKA NIP 7542686316 – 183 mln zł, 16.09.2014-15.09.2015, /ERV AG/

 NECKERMANN NIP 5251556861 – 42 mln zł, 01.01.2014-31.12.2014,/Allianz/

 WEZYR NIP 5252140453 – 43 mln zł,  17.09.2014 - 16.09.2015. /ERV AG/

 SUN FUN NIP 1070000098 – 25 920 000 zł, 16.09.2014 – 15.09.2015, /ERV AG/

 EXIM TOURS NIP 7010307471 – 21 840 000 zł, 31.08.2014-30.08.2015, /ERV AG/

 NET HOLIDAY NIP 6772370295 – 6 mln zł,  15.09.2014-14.09.2015, /ERV AG/

 JAWORZYNA TOUR NIP 6791014549 – 960 000 zł, 18.09.2014-17.09.2015, /Signal Iduna/

 OTIUM POLSKA NIP 6751292934 – 1 020 000 zł,  16.06.2014-15.06.2015, /Signal Iduna/

 SOL-TOURS NIP 9451266727 – 612 000 zł,  18.09.2014-17.09.2015, /Signal Iduna/

 ALMATUR POLSKA NIP 5260304320 -  2 720 000 zł, 18.09.2014- 17.09.2015, /Signal Iduna/

 BEST REISEN NIP 5213546688 –  2 000 000 zł, 29.06.2014-28.06.2015, /AXA/

 ANTAVIA NIP 9450004497 – 229 476 zł, 18.09.2014-17.09.2015, /Signal Iduna/

 ORKA TRAVEL NIP 7122854095 – do 31.03.2015, 620 301 zł, /AXA/

 ECCO HOLIDAY NIP 9511773682, ECCO TRAVEL NIP 7811750193 – 3 364 732 EURO, 20.06.2014 – 19.06.2015, /SKOK Ubezpieczenia/

 SUMADA TRAVEL NIP 5511750992 – 600 000 zł,  21.02.2014-20.02.2015, /Signal Iduna/

 LOGOS TOUR NIP 6760078991 -

 FUN CLUB NIP 7811689453 – 1 500 000 zł , 17.09.2014-16.09.2015, /Signal Iduna/

 PATRON TRAVEL NIP 5252205299 – 3 300 000 zł,  17.04.2014- 16.04.2015, /AXA/

 BUKSA TRAVEL NIP 5512324151 – 611 100 zł , 01.03.2014-28.02.2015, /Signal Iduna/

 MARCO NIP 5470124328 – 900 000 zł , 18.09.2014-17.09.2015, /Signal Iduna/

 DELTA TRAVEL NIP 6762332229 – 682 041 zł, 18.09.2014-17.09.2015, /AXA/

 ORLANDO NIP 9442064651 – 664 320 zł, 18.09.2014-17.09.2015, /Signal Iduna/

 OLIMP NIP 8722076235 – 1 520 000 zł, 22.07.2014-21.07.2015, /Signal Iduna/

 REGO BIS NIP 5211036865 – 1 822 812 zł, 01.01.2014-31.12.2014, /AXA/

 ARION NIP 6771434550 – 245 000 zł, 13.01.2014-12.01.2015, /AXA/

 TĘCZA NIP  5470171888 – 1 680 000 zł, 01.01.2015-31.12.2015, /Signal Iduna/

  1 320 000 zł, 01.01.2014-31.12.2014, /Signal Iduna/

 SKARPA TRAVEL NIP 6762286239 – 539 000 zł, 01.01.2014-31.12.2014, /Signal Iduna/

 ALFA STAR NIP 7962906428 – 19 400 000 zł, 17.09.2014- 16.01.2015, /ERV AG/

WYGODA TRAVEL